Vilniaus rajono Zujūnų gimnazijoje 2022-04-05 d. mokytojos Jelena Gurskaja ir Alina Franckevič organizavo atvirą, integruotą dailės – biologijos pamoką, kurioje dalyvavo Ig. ir 5 klasės mokiniai.
Pamokos tema – ,,Pamoka kitaip‘‘. Pamokos metu, mokytojos skatino ugdyti mokinių bendrąsias kompetencijas: mokėjimo mokytis kompetenciją, kai vieni mokosi iš kitų, išnaudojant netradicinę ugdymo aplinką, pasitelkiant jiems norimas užduočių atlikimo strategijas, bei per kompromisą, siekiant skatinti asmeninę mokinių motyvaciją. Mokiniai, pamokose išnagrinėtą vizualinę, kontekstinę medžiagą apie ekologiją, žiedinę ekonomiką, vartojiškumą, vizualizacijos meną, kultūros paveldą, gamtos puoselėjimą galėjo pristatyti jaunesniems savo draugams (5 kl. mokiniams bei 6 kl. klausytojams kurios atlydėjo matematikos mokytoja Danuta Krecul). Naujoviška pamokos interpretacija suteikė galimybę dalyviams aktyviau įsitraukti į ugdymo procesą. Pamokoje buvo skatinama darnaus ugdymo integracija. Pati veikla suaktyvino mokinių ir mokytojų bendruomeniškumą, diskusijas, asmeninės įžvalgas, buvo ugdomi viešo kalbėjimo gebėjimai. Ugdymo proceso metu vyko abipusis mokymasis, jaunesni dalyviai galėjo įsitraukti į pamokos veiklą, o vyresni parodė pristatymo galimybių procesą. 5 kl. mokiniai buvo pasiruošę aktyviai dalyvauti veikloje, E. Pščolovska pateikė mįsles apie gamtos puoselėjimą, netruko pozityvių emocijų net suaugusiems. Aktyvioje diskusijoje dalyvavo mokiniai iš Ukrainos, taip pat pristatė savo kūrybinius darbus. Mūsų mokykloje yra puoselėjama tolerancija, empatija, taip pat siekiama suteikti mokiniams kvalifikuotą paslaugą, sukuriant jiems jaukią aplinką, kurioje kiekvienas mokinys galėtų atsiskleisti kaip talentinga, kritiškai mąstanti asmenybė.
Reflektuojant, direktorius pakomentavo mūsų ,,kitokio standarto‘‘ atvirą – integruotą pamoką, kur įžvelgė svarbą – ne tik kaip dalyko integraciją, bet ir įvairaus amžiaus mokinių aktyvų dalyvavimą. Mūsų tikslas – buvo parodyti, kaip kitokio standarto pamokos skatina bendruomeniškumą, komandinio darbo efektyvumą, pasitelkiant įvairius metodus, taip užtikrinant sklandų žinių perteikimą, ugdant žingeidumą. Mokiniai puikiai įsitraukia į veiklas kur integruojami sužaidybinimo elementai, siekiant ugdyti mokinių motyvaciją. Svarbu nebijoti eksperimentuoti pasitelkiant metodų įvairovę bei dalykinę integraciją pamokose, nes tai skatina mokinių augimą bei mokytojo naujoviškų darbo strategijų kūrimą.
Lopšelio-darželio vertybės. Vertybės mūsų bendruomenei yra tai, dėl ko susitarėme, kuo tikime, ko siekiame, už ką atsakome, kaip elgiamės ir ką darome kiekvieną dieną dėl Lopšelio-darželio sėkmingos veiklos.
Pagarba – suprasti ir įvertinti gerąsias žmogaus savybes. Tai šalia mūsų esančios ypatingos ir unikalios asmenybės pripažinimas;
Pasitikėjimas – pasidalytosios lyderystės įgalinimas, skatinant bendruomenės iniciatyvas.
Atsakomybė – tai pareiga atsakyti už kiekvieną savo darbą, veiksmą, pažadą;
Tobulėjimas – pranokti ankstesnįjį save.